Kicsit eldugva, de fantasztikusan szép helyen találod meg a Fóton a Fáy Présházat.

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem kicsit olyan volt a hangulat, mintha a ’80-as években lennénk.

Ez nem rossz, csak kicsit szokatlan.

A berendezés, a pincérek, az egész hangulat kicsit retró volt, de lehet, hogy csak én voltam ilyen hangulatban.

Az ételeik, korrektek, mind adagra, minőségre, árra is. Talán kicsit sokáig készült el, de az összhatás mindenkép pozitív.

Különösebb extrával én nem találkoztam, de a kilátás az étterem teraszáról kárpótol és az étterem vezető is nagyon jó fej.

Mivel egy csoporttal voltam leírom egy mondatban az ő véleményüket is: nagyon-nagyon elégedettek voltak, mind az ebéddel, mind a desszerttel. A túrógombocukról ódákat zengtek és degeszre ették magukat.

Ha Fóton kirándulsz, és szeretnél megpihenni és egy tisztességes ebéd közben gyönyörködni a kilátásban, ne hagyd ki a helyet!

Pontszám: 5/4

www.faypreshaz.hu

A honlapon, megtalálsz minden fontosabb adatot, ami ide tartozik, pl. történet, étlap árakkal, stb.

 

Ha van kedved megosztani az éttermekkel kapcsolatos tapasztalataidat, akkor lehetőséget biztosítunk rá.

Nincs más dolgod, csak annyi, hogy egy e-mailben leírod a tapasztalataidat, a korábbi posztoknak megfelelően értékeled az éttermet és elküldöd a mailt a

vsy@freemail.hu címre.

Szerző: Angel Wing  2010.09.11. 13:40 Szólj hozzá!

Címkék: étterem fót kilátás fáy présház

A bejegyzés trackback címe:

https://kellegyhely.blog.hu/api/trackback/id/tr522288502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása