Na az ő kosztjukat hosszú éveken át ettem.

 
Ez egy tipikus kifőzde, minden előnyével és hátrányával.
 
Nem tudom Te miként vagy ezzel, de én valahogy jobban szeretem ezeket a kifőzdéket, mint az éttermeket. Számomra családiasabb a hangulat. Sokszor a tulaj áll a pult mögött és elég figyelmet ad neked ahhoz, hogy gyakran legyél a vendége.
 
A Kuktaszakiba jobban szeretek tavasztól őszig járni, mert akkor kint a kertben le lehet ülni. A téli időszakban viszont csak bent van hely, és a kajaszag átjárja az ember ruháját, ráadásul 6 db asztal van általában 3 székkel, a belső helyiség pedig kicsi, a kifőzde forgalma pedig a déli időszakban kifejezetten nagy.
 
Az ételeik viszont kétségtelenül jók. Főleg a frissen sültjeik. A Babgulyásuk pedig eszméletlen jó.
 
Én leggyakrabban cigánypecsenyét ettem itt, és azt leszámítva, hogy a szalonna nem annyira volt átpirítva, mint ahogy én szeretem eddig itt ettem a legjobb cigánypecsenyét.
 
Az áraik kicsit magasabbak a megszokottnál, de ezt bőven ellensúlyozza az adagok nagysága.
 
A választék viszont jelentősen bővebb mint egy átlagos kifőzdénél.
 
A legnagyobb hátrányuk az evőeszközök tisztasága. Gyakran vissza kell küldeni a kanalat vagy villát, hogy mossák el vagy adjanak egy másikat, de ha ezen túlteszed magad, akkor garantálom, hogy jól fogsz lakni, mert az ételeik nagyon finomak és bőségesek.
 
 Ha pontoznom kellene akkor: 5/4
Szerző: Angel Wing  2010.02.24. 21:58 3 komment

Címkék: budapest babgulyás ker kuktaszaki cigánypecseny xvi:

A bejegyzés trackback címe:

https://kellegyhely.blog.hu/api/trackback/id/tr551788051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pampa 2010.04.06. 19:14:00

Én is gyakran megfordulok a Kuktaszakiban, és ha most elmész, akkor látni fogod micsoda változáson ment keresztül. Télen felújították, a vendégtér újra van kövezve, kifestve, a konyha megnagyobbítva és a szagelszívás is kész lesz teljesen 1 hónapon belül, és 7 asztal van bent 4 székkel. A kaja ú
ugyan olyan elsőrendű és nem emeltek árat idén sem! Mi sokat járunk a kollegáimmal, és a környéken senki sem érhet a közelükbe. Osztom a babgulyás kiváló! Az evőeszközök tisztasága is változott, van mosogatógép:)

Filo 2010.05.07. 22:23:41

Igen, a babgulyás az legendás! :)
A szagelszíváson viszont van mit javítani, szerintem is csak a kerthelyiség használható. Ennek ellenére nagyon jó kis kifőzde!

Angel Wing 2010.05.09. 19:08:45

@Filo: Hát igen. Ez főleg télen kellemetlen. Ettől függetlenül szerintem KIRÁLY hely!
süti beállítások módosítása