Pár hónapja pár éttermekkel kapcsolatos megfigyelésből kibontakozott egy ötlet, amely a VENDÉGBARÁT ÉTTERMEK programmá nőtte ki magát.

Mi is ez a program?

Egy olyan lépéssorozat, amely segítségével a résztvevő éttermek

  • szélesebb törzsközönséget tudnak kialakítani
  • több betérő vendégük lesz
  • ismertebbek leszenek
  • és új poziciókat tudnak megszerezni a piacon
  • valamint sokkal jobb kommunikációba kerülnek a vendégeikkel

Ez nem hangzik rosszul ugye?

Hogyan hajtjuk ezt végre?

Nos, ezekről a lépésekről a blog későbbi posztjaiban részletesen beszámolunk nektek.

Előjáróban a miértekről szeretnék írni pár sort: 

Elég nehéz helyzetben vannak az éttermek. Elég sokan a túlélésért küzdenek és ez egy olyan stratiégiát hozott létre (nem mindenkinél, de elég sok helyen), amely inkább főként a betérő vendégekre kezdett koncentrálni.

Ez önmagában nem rossz, de egy étteremnél nem csak az a lényeg, hogy bemenjen valaki, hanem az is, hogy újra és újra ellátogasson oda.

Viszont egy étterem vezető a napi működés mellett kell, hogy foglalkozzon a beszerzéssel, a személyzetfelvételével, pénzügyekkel, a minőséggel és még számtalan a vendégek előtt rejtve maradó dologgal.

A marketing és Pr feladatokra alig marad ideje.

Ezen a problémán hivatott segíteni a Vendégbarát étterem program.

A program végrehajtásáról a legfrissebb információkat a blogon kívűl a Facebookon is megtaláljátok, a VENDÉGBARÁT ÉTTEREM oldalon. Jelöljétek be.

Szerző: Angel Wing  2010.09.19. 10:43 Szólj hozzá!

Címkék: program étterem vendég startégia vendégbarát étterem

A bejegyzés trackback címe:

https://kellegyhely.blog.hu/api/trackback/id/tr752306919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása