Pár hónapja pár éttermekkel kapcsolatos megfigyelésből kibontakozott egy ötlet, amely a VENDÉGBARÁT ÉTTERMEK programmá nőtte ki magát.
Mi is ez a program?
Egy olyan lépéssorozat, amely segítségével a résztvevő éttermek
- szélesebb törzsközönséget tudnak kialakítani
- több betérő vendégük lesz
- ismertebbek leszenek
- és új poziciókat tudnak megszerezni a piacon
- valamint sokkal jobb kommunikációba kerülnek a vendégeikkel
Ez nem hangzik rosszul ugye?
Hogyan hajtjuk ezt végre?
Nos, ezekről a lépésekről a blog későbbi posztjaiban részletesen beszámolunk nektek.
Előjáróban a miértekről szeretnék írni pár sort:
Elég nehéz helyzetben vannak az éttermek. Elég sokan a túlélésért küzdenek és ez egy olyan stratiégiát hozott létre (nem mindenkinél, de elég sok helyen), amely inkább főként a betérő vendégekre kezdett koncentrálni.
Ez önmagában nem rossz, de egy étteremnél nem csak az a lényeg, hogy bemenjen valaki, hanem az is, hogy újra és újra ellátogasson oda.
Viszont egy étterem vezető a napi működés mellett kell, hogy foglalkozzon a beszerzéssel, a személyzetfelvételével, pénzügyekkel, a minőséggel és még számtalan a vendégek előtt rejtve maradó dologgal.
A marketing és Pr feladatokra alig marad ideje.
Ezen a problémán hivatott segíteni a Vendégbarát étterem program.
A program végrehajtásáról a legfrissebb információkat a blogon kívűl a Facebookon is megtaláljátok, a VENDÉGBARÁT ÉTTEREM oldalon. Jelöljétek be.