Hazánk pizza centruma ugye gyakorlatilag egy étterem hálózat. Minden kerületben, illetve a nagyobb városok Tescoiban megtalálhatóak.
 
Az étlapjukat bármikor megnézheted a honlapjukon, de ha Bp-n élsz, akkor valószínűleg a postaládádba is kapsz a promóanyagukból.
 
Ez a X. kerületi pizzéria szerintem, a nagyátlagot képviseli.
 
Külsőre nem egy nagy durranás. Maga az étterem rész az újhegyi sétány épületegyüttesének aljában található.
 
Főleg a pizzáikat ismerem, de ettem már itt salátákat, édességet, vagy steak-ot is.
 

Ez utóbbi nem sikerült a legjobban.
 
A pizzáik és salátáik rendben vannak.
 
Az édességeik szerintem egész jók.
 
Itt nyáron ki tudsz ülni az étterem elé. Bent pedig boxokban tudsz helyet foglalni.
 
A kiszolgálásuk szerintem rendben van (nekem legalábbis soha nem volt velük gondom). Esetleg ha rendelek valamit, akkor tényleg gyorsan teljesítik.
 
Áraik szerintem korrektek. Bár azt is gondolom, hogy a többi pizzéria árainál jelenleg ők (és már évek óta ők) a mérce.
 
Nekem személy szerint kicsit megkopottnak tűnik, maga Don Pepe hálózat. Persze fogok még náluk enni, de úgy érzem, és az ismerőseimtől ezt hallottam válaszként (akiktől megkérdeztem), hogy a Don Pepétől már nem igazán vagyunk megszólítva.
 
Érdemes volna ránézni a marketingjükre.
 
Ez utóbbi miatt a pontszám 5/3.

 

 

 

 

Szerző: Angel Wing  2010.03.20. 21:27 Szólj hozzá!

Címkék: don pizza pepe pizzéria újhegyi

A bejegyzés trackback címe:

https://kellegyhely.blog.hu/api/trackback/id/tr871855452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása