Szeretem ezt a helyet.

 Legelőször jó 13 éve voltam itt, akkoriban katona voltam.
 
Egy volt osztálytársam mutatta meg a Jupátot.
 
A hely kellemes és barátságos. Ha tehetem, akkor a pincehelyiséget, nyáron pedig a kerthelyiséget választom.  
 
Berendezésük első ránézésre darabos, de nem kényelmetlen.
 
Nagyon jó pofa, hogy egy nagy fiókos szekrényből veszik ki az evőeszközöket (legalábbis a pincehelyiségben). A konyha gyors és nagyon jól főznek.
 
A felszolgálás kedves, korrekt. Az áraik szerintem rendben vannak. Ráadásul a hely, autóval és tömegközlekedéssel remekül megközelíthető.
 
Az itteni személyes kedvencem: Rántott Camembert sajt párizsias almakarikákkal, vegyes körettel és tartármártással.
 
Az étlapjuk választéka bőséges.
 
Az adagjaik nagysága rendben van, bár azt megjegyzem, hogy az évek során a méret azért amortizálódott, de még így is korrekt.
 
Ha megnéztél a Mammutban egy jó filmet és megéheztél, akkor ide menj be, nem fogod megbánni.
 
Pontszám: 5/5

(A kép a St jupát honlapjáról származik, de remélem elnézik, cserébe az ingyen reklámért)

Szerző: Angel Wing  2010.02.25. 21:55 1 komment

Címkék: étel étterem buda vendég ii st kerület jupát

A bejegyzés trackback címe:

https://kellegyhely.blog.hu/api/trackback/id/tr241790866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.27. 18:46:57

Kacsájuk a vereskáposztával, az az igazi! (azt szoktam enni ott, na, semmi más!:)

(volt már, hogy a kiszolgálás nem volt a leg-leg)

Nyáron ettünk csülköt, s az is jó volt! (csak úgy cuppogtunk:)
süti beállítások módosítása